tomodachi to, watashi no story~ kami suka, kami bahagia, kami gembira..

06 December 2010

akulah bintang~

hahhahaaa..
akulah bintang??
2 tde kne mngena ngan ape yang aku na cte riney..
juz 1 yg aku nak cte..

tajuk: rindu kamu

ngeee~ aku ttaw na cte pe coz tde pe yg bez dlm idup aku.. yang ak taw, ak rndu ssgt kt sum1.. na taw ta cpe?? erm.. msty tanak taw kn. wtpe la na taw. tp tpela.. ak na btaw gak cpe yg ak rndu ssgt uwh.. erm.. aku rndu banget sme bdk nei >>>



ma beloved papa..<3


mish u so much dear!! hope la dpt jupe.. ehem2.. da btaw mak lom plan kite?? uhuhu.. ;P hope la mak bg.. klu mak ta bg.. na ngs kuat..(uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa).. ish! ngade plak! act, ak da ngtok.. tp still waiting,, ad org dlm perjalanan blk umah. isau gak aku,. da kul bpe, ta kol2 lg.. takan ta smpi lg.. erm.. papepown, hope dy slmt smpi umah..aminn..

xxchocxx

No comments:

Post a Comment