tomodachi to, watashi no story~ kami suka, kami bahagia, kami gembira..

30 June 2012

rasa ini

Apakah sebenarnya rasa ini? Adakah sunyi adakah sepi Aku jua tidak mengerti Tentang rasa terbuku di hati Mungkinkah perlukan setitis kasih Mengkinkah inginkan secarik bahagia Namun tatkala final exam tiba Mengapa semua ini harus kuharungi Adakah semuanya takdir ilahi Inginkan aku tegar harunginya Tapi, malu ku akui Diriku tidak setegar itu Aku tak mampu laluinya Aku jatuh Aku tersungkur Aku leka Melayan perasaan diri sendiri Inginkan perhatian tak kunjung tiba Menangis sendirian di sudut kamar Walaupun aku sedar semua itu tidak bermakna Namun tak jua aku cuba melawannya Tetap dengan kekerasan hati Walaupun bisa mudarat diri Aku tetap tak peduli Tak jua aku gagahi Terus jua sebegini Mungkinkah aku masih menanti Mungkinkah aku masih mencari Kasih yang dulu datang kembali Tetap setia cuba memahami Tetap cuba untuk penuhi Dimanakah kau menghilang Tibalah disini Temani diriku ini Yang lokek dengan perhatian Yang kering tanpa kasih Namun aku tetap menanti Mungkin kasih kan tiba nanti (-_-')

No comments:

Post a Comment